Hej Hå!

Så då har ännu en vecka kommit till ända. Det är söndag kväll och min hubby är snart på väg till jobbet för att jobba natt. Han kommer göra det nu i två veckor, det innebär att jag får vara ensam from 23 ungefär.
Hoppas er helg har varit bra! Jag hade ju som sagt en julfest med tema pyjamasparty. Jag är superdålig på det här med tema fester så jag var lite halvhjärtat klädd i en "pyjamas". Haha jag hade svarta leggings och en svart polotröja, över det hade jag en sån där sexig morgonrock med mina vita snyggtofflor. Jag var dessutom sminkad och hade stora örhängen. Haha jag såg ut som en korsning mellan "ska stanna hemma o lyxmysa" och "jag är redo att festa". Jaja hoppas de inte tyckte jag var för skum som kom klädd så:-)
Jag tog med mig lite plockmat och svenskt godis från IKEA, det var mycket populärt (godiset alltså). Vi hade även en julklappslek och jag vann, för en gångs skull, något jag faktiskt skulle köpa till mig själv. Jag vann ett set med body butter och body splash från Victorias Secret. Det var verkligen fina julklappar överlag på festen tyckte jag, annars brukar det vara mycket krims krams.
Anyway, det var som sagt god mat, goda desserter, gott sällskap och gott om dricka. Det var en lyckad kväll helt klart och jättekul att få lära känna tjejerna lite närmare. Jag ser fram mot att få gå på ännu en sån fest snart igen.
I dag Söndag ha jag varit helt slut, supertrött är jag, tror det var för att jag sov dåligt i natt.
Vi åkte runt 14 tiden till Broadway, en stadsdel som är känd för sin stora homosexuella befolkning. Det är verkligen ett alternativit ställe, sköna klädaffärer, och trevliga restauranger. Vi käkade hamburgare på ett ställe och gick sedan runt i affärerna. Det var riktigt kallt ute så vi skyndade oss hem. Väl hemma så var det bara att sätta igång med tråk-söndags-sysslor, tvätta, stryka, städa, rensa skafferier och garderob.
Ska ta och wrap it up nu, önskar er en härlig måndag!!
En gruppbild på tjejerna och mig!
.. som sagt, trevligt sällskap och god mat, kan inte bli bättre:-)

Kommentarer

Postat av: Lexi

Åh så mysigt gumman!! Är det du den enda utländska?



Vet inte om jag svarat ang det du skrev om mammas pojkar men det förvånar mig verkligen inte att det va så alltså. Så jäkla tråkigt.



Kraaaaaaam

2009-12-14 @ 10:00:37
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback