Lite bilder...

Åh har haft en supermysig torsdag, det började med en promenad ner till stan i absolut crazy spöregn. Inget paraply givetvis men vad gör det när man är på glatt humör:-) Sedan ett stopp på Starbucks och sist en lång stund på Seattle stadsbibliotek downtown. Jag satt länge och mejlade några intressanta organisationer som jag skulle tycka vore kul att engagera sig i. Jag berättar mer om det blir något napp på den fronten. Efter det gick jag till Macys som hade storrea på skor, åååh vilka skor sen, my God, shoe heaven. Här är det verkligen höga klackar och färgglada skor som gäller. Sedan gick jag hemåt med ett litet stopp på Bed Bath and Beyond där jag köpte ett paraply - finally! Väl hemma väntade jag på maken, när han kom så åkte vi och åt Pho. Det bästa av allt var dock att se en liten nyfödd bäbis, makens vän fick barn tidigare idag så vi åkte för att gratta. Åh helt underbart, att se bäbisen var verkligen en injektion i positiv energi:-) Nu har vi tittat på Män som hatar Kvinnor filmen, den var bra. Ahh jag är så trött, dags att sova!!
Stadsbiblioteket downtown, en glasbyggnad där man har utsikt över stan åt alla håll.


På väg ut från biblan, här har det äntligen slutat regna!


På väg hem genom innerstan


En av mina favoriträtter, Vietnamesisk nudelsoppa Pho.

Hoppas ni får en fin fredag!!

Kommentarer

Postat av: Cybéle

Hihi tack :)



Skulle va asballt & prova rullande band sushi (: & ballt att åka Till USA vf :D

2009-11-20 @ 17:03:48
URL: http://sweetc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback