Torsdag

I dag, eller ganska så nyss, så kom jag hem från en shoppingrunda på stan. Gick in på H&M för att köpa något till det bröllop jag ska till på lördag. Jag tänkte mig kanske en klänning eller en kjol. Men helst vill jag ha något som täcker mina vinterbleka armar...för de är not very sexy! Jag har ju en del svarta klänningar hemma men alltid är det något som inte stämmer, antigen saknar jag matchande skor, eller så är jag för blek. Jag kan nämna att jag verkligen får klädångest varje gång jag ska gå på en större tillställning för jag vet verkligen aldrig vad jag ska ha på mig!!
Jag lyckades i allafall köpa på mig sex superfina toppar och en fin korallfärgad ring från H&M. Nu längtar jag nästan till måndag då jag kan ta på mig mina nya toppar för då börjar jag nämligen mitt nya (tillfälliga) jobb. 
Innan jag gick hem så passade jag och Zhanna på att springa in på favvo stället Blue C Sushi för lite Sushi. Vi satt där en stund och snackade om allt möjligt medans jag hävde i mig massor med isvatten (jag blir alltid såå törstig av Sushi) och ju mer jag drack ju mer frusen blev jag. Till slut satt jag och fullkomligt hackade tänder.. fy f n vad jag frös. När vi väl gick ut i kylan och skulle hemåt höll jag på att gå av på mitten, helt stelfrusen var jag. Typsik nog är det dessutom stopp vid ett rödljus var tredje meter. Kändes som en evighet innan jag kom hem. Nä mina vänner, jag är inte mallig över vädret här längre. Jag har börjat förstå varför folk klagar, jag har blivit en av dem som beklagar mig högst av alla.  
Nu ska jag kolla min mail, Zhanna skickade precis bilder på klänningar som jag kanske ska få låna av henne till bröllopet. Håller tummarna att det är något som jag kommer gilla!
För två lördagar sen, när vädret fortfarande var skönt och solens strålar värmde:-(

Ni få ha en nice nice fredag och en trevlig helg mina vänner!!

Kommentarer

Postat av: Lexi

Så fiiiiiiin bild!! =)

2010-04-09 @ 11:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback