Vi gör om..

Hej kära läsare,
Jag har tänkt en del på vad jag ska göra med den här bloggen på sista tiden. Det förklarar även min frånvaro av blogginlägg. Jag vill gärna fortsätta berätta för er vad som händer i mitt liv här på andra sidan atlanten. Jag vet att ni är en del som kikar in varje dag för en ny uppdatering. 
I början ville jag ha en blogg som berättar lite om USA och skillnaderna mot Sverige och hur jag uppfattar allt här. Jag vill också berätta vad som händer, lite vardagsskildringar och sånt. Men någonstans på vägen har jag tappat gnistan lite. Den största anledningen till det är att jag inte vill lämna ut mig själv för mycket. Det känns inte helt hundra. Följden av detta, känner jag, är att jag skriver en massa inlägg som känns tråkiga. 
Så jag tänkte lite nu i veckan och jag har bestämt mig att för ett tag framöver endast skriva ett inlägg i veckan. Jag hoppas då kunna bjuda er på ett längre inlägg, mer USA vs. Sverige skildringar, och mer vardagsskildringar. Med tiden kanske jag får tillbaka skrivarlusten och då spottar ut mig mer inlägg:-)) men nu gör vi så här istället, kvalité framför kvantitet helt enkelt:)))
Jag hoppas innerligt att ni hänger med!!
Stora kramen till er och vi hörs i veckan!!

Kommentarer

Postat av: Cybéle

Jag ska forsätta läsa bloggen^^

2010-04-16 @ 08:19:24
Postat av: Lexi

Me too =P

2010-04-16 @ 09:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback