Blev firad igen!

Jag blev uppvaktad i dag på jobbet, ett sent Happy Birthday firande helt enkelt. Jag vet att de alltid brukar fira varje anställd med tårta och ett kort som alla skriver på. Eftersom jag fyllde under förra veckans snöstorm och thanksgiving helg så var ju alla upptagna med sitt (trodde jag) men ack så fel jag hade. I dag på eftermiddagen så samlades alla i lunchrummet och sjöng för mig och jag fick chockladtårta. Så himla gulliga! 
Visst är de gulliga, de hade skrivit grattis på svenska och jag tror att det längst ner ska föreställa arabiska. Det ska vara mitt efternamn. Anledningen till att det blev mitt efternamn är för att jag brukar kallas för Gergi på jobbet av några.. haha jaa fråga mig inte varför. De hade köpt ljus också som inte gick att blåsa ut, jag blåste och sedan tändes de igen och igen... they fooled me!

Kommentarer

Postat av: Lexi

Men guuud så söta!! Har du inte tagit Elwoods efternamn?



2010-12-03 @ 11:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback