Det börjar dra ihop sig!

Hej! Snart är det jul, gud vad mysigt det ska bli att bara få ta det lugnt. Jag har haft så himla tur med mitt nuvarande jobb då de har valt att stänga kontoret i två veckor! Yeeeey!! Så den kommande veckan jobbar jag fram till onsdag och sedan är jag ledig fram till 4 januari.
Denna helg har jag verkligen tagit tag i julshoppingen, i fredags köpte jag min första present, till maken, över internet. Det var ju superskönt, jag tänkte länge på vad jag ville ge honom och till slut fick det bli en fin kamera. Jag tror han kommer gilla den, for sure!
Sedan i går så åkte jag och Kate och handlade julklappar, jag köpte mest grejjer till makens brorsdotter. Efter en massa shopping så drog vi och käka middag. Efter middagen så hade det lugnat ner sig på stan så vi gick till H&M som hade en crazy rea på 80% av kläderna i butiken. Jag kom hem kl 21 på kvällen och var helt slut....
I dag var jag duktig och utnyttjade mitt 1-veckas gratis träningskort på gymmet. Jag tror nog jag ska köpa ett kort  där och börja träna. Jag väntar dock på att signa upp mig, jag hoppas få ett bra erbjudande av gymmet... och ju längre man väntar ut dem ju bättre det är vill jag tro.
What else, jo efter gymmet drog jag ner till stan igen och hängde med Kate inne på H&M i en timma. Jag kom ut med en tröja hehe.
I morgon är det jobb, och Kate åker hem till Sverige för lite julfirande. Nu är svenskgänget på resande fot men lagom till efter nyår börjar de droppa tillbaka igen.. så jag kommer inte sakna dem för länge!
Ok doki nu ska jag gå o plocka upp lite här hemma o ta uti med disken som jag har ignorerat halva helgen. Vi hörs snart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback