Jag ogillar...

...dessa väskor som jag ser att vissa går runt och bär på. Det är en väska med plats för personliga foton! Men seriously, hur tänker man när man går med en sådan här? 
En ung kvinna som jag åker buss med på vardagarna har en sådan väska. I från  hennes väska kan jag utläsa att hon har en hund, vart hon har varit på semester (Machu Picchu i Peru), en make, och jag vet exakt hur hon såg ut på sitt bröllop. Ok jag förstår att det är kul att dela med sig av bilder på bloggar och Fejjan men att gå runt med privata bilder så alla att varenda främling kan se dem är inte riktigt min grej. Vad tror ni, skulle ni gå runt med en sådan väska?

Kommentarer

Postat av: Jano

oh, jag ogillar det med.

2010-12-03 @ 11:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback