Julfest på onsdag

Hej på er!
Sitter här och tänkte skriva ett snabbt inlägg innan jag hoppar in i duschen. Måste passa på att tvätta håret nu inför imorgon. Förresten hur kommer det sig att man gör upp värsta projektet då man ska tvätta håret när man är långhårig? Jag gör alltid en stor grej av det för att jag hatar att gå och lägga mig med vått hår och på vintern så kan man ju inte direkt tvätta håret och gå ut, det blir ju istappar då:-) Och jag tycker om att styla det lite med lockar och sånt och det kan jag glömma på vardagskvällarna då jag knappt har tid att få det att torka ordentligt. Anyyyywaaay shiit vilket sidospår vi kom in på nu haha. 
Imorgon så ska jag iallafall på Svenska Konsulatets julfest tillsammans med min vän Kate som jobbar på konsulatet. Det ska bli kul, jag kommer få följa med som hennes gäst. Jag kollade in stället vi ska gå till och det verkar vara superfancy med god mat dessutom. Åååh så jag längtar. Jag vet dock inte vad jag ska ha på mig än, eller något alls för den delen.. jag tar det efter duschen tänkte jag. 
Till det här stället ska vi imorgon! 

Kommentarer

Postat av: Helena

Ooohh, det låter supernice.. önskar önskar att jag hade ngt fancy att se fram emot att gå på också ;-) det där med långt hår känner jag också igen.. soo boring och tar bara massa tid ;-) Hoppas ni får superkul och hälsa Kejtan :-)

2010-12-08 @ 13:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback