En helg i bilder

Hallå, hoppas helgen varit fin.
Vädret i dag har varit underbart, hela helgen har bjudit på sol och klarblå himmel. Det känns faktiskt ganska bra att vara här när jag läser tidningsrubrikerna hemma om snö och kyla:-)

Här kommer lite bilder från helgen,

Lördag:
Anna, som fixade min nya fina bloggdesign, bjöd över lite folk på fika på lördagen. Semlorna var goda och även sällskapet. Tack Anna och Lucas!!
På lördagkvällen for vi i väg på konsert; självaste Bon Jovi var i stan...

Vi hade bra platser, längst upp med överblick över hela arenan.
Efter två timmar var konserten slut, en bra konsert, synd bara att jag endast kände igen två låtar..
Söndag:
Underbar söndag, vi åkte ner mot the Waterfront, och åt en brunch i det röda huset på bilden...

Kl är 06:17 där hemma så jag vet att ni börjar vakna till liv nu för en ny vecka. Önskar er en fin måndag. 
Hörs snart!!

Kommentarer

Postat av: Lexi

Va fiiin bloggen har blivit!! =)

2010-02-22 @ 11:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback