Lista

Jag slänger in en lista... man gör det om man har fått skrivkramp:-) haha, enjoy friends!!

Senaste 

Låt du hörde: Haha det var nog Drömhus med Vill ha dig. Nostalgitripp på YouTube!
Film du såg:
Hurtlocker tror jag den hette, såg den igår, om krig, bomber och Irak

Mat du åt: Grilled Cheese Sandwich med Soppa, Yummi!!

Kram: Tror jag kramade maken när jag kom hem...

Puss: ...gav han nog en puss efter kramen....

Känslan: störig, 

Resa: När jag kom hit till USA

Glädje: Spontant tänkt så var det nog i fredags när vi åt på Blue C Sushi; gott sällskap o god mat!!

Dröm: Drömmer så skumma drömmar, men jag minns inte nattens dröm tyvärr

Person du träffade: My husband, annars Z på stan tidigare

Personen du pratade i telefon med: Maken

Personen du fick sms av:  En svensk tjej som jag ska träffa för första gången på torsdag...

Gången du åt 7-eleven korv: Har aldrig käkat 7-eleven korv

Gången du var utomhus: Tidigare i dag

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var i november, två dar innan jag flyttade till Seattle.

Saken du köpte: hmm räknas matinköpen igår? 

 

Allmänt:

Ska bli skoj: När jag landar ett jobb!!

Ska inte bli skoj att: Köpa hudkräm, d e så dyyyyrt!!

Sparar till: Nya fina möbler....

Pålägg som gäller: Just nu är det ost

Önskar att jag var bättre på: Att gå till gymmet faktiskt..

Dagens dryck: WATER, gud så gott det är ibland!

Vad saknar du: Att vara med familjen hemma i Linkan

Tre band/artister: Coldplay,Coldplay, Coldplay... inga andra värda o nämna:-)

Vad har du gjort idag: Skickat en del mejl, gått i sminkaffär, träffat Z ett tag på stan, softat

Brukar du svära mycket: Hmm normalt 

Hur tidigt stiger du upp: idag sov jag en timma längre, gick upp 8 på morgonen.. annars går jag upp 7.

På helgerna: Då blir det runt 9

Vad ska du göra ikväll: Kvällen är snart slut.. ska gå och lägga mig strax

Hur många timmar sover du per natt: Tillräckligt för att jag ska vara pigg o glad under dagarna

Vem är snyggast i världen: Me me meee:-)

Vad är det för veckodag: Tisdag

Bästa saken som hände mig förra sommaren: Bröllopet

Favoritplagg i garderoben just nu: om jag ska vara ärlig så gillar jag inget.. dax att köpa nytt!

Längd: 160

Vikt: Sist jag kolla var det 54

Byter gärna garderob med: Audrina i The Hills

Byxa eller kjol: Byxa

Senast utlästa bok: Jobbsökar bok

Mitt rum kan beskrivas som: Oh lord, har inget rum...

Mig själv med tre ord (just nu): degig, dubbelhaka, störig

Jag tränar: på att bli mer positiv

Jag ville bli när jag var liten: Pilot 

 

Jag utmanar söta Alex och Cybelé att fylla i denna lista!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback