We are having fun!

Hej!
Fullt upp här, vännen på besök, massa aktiviteter hela dagarna, och kvällarna. Vi har kul iallafall och jag lovar att återkomma med mer uppdateringar snart.
Måndag morgon och en ny vecka på gång. Det händer lite grejjer i veckan, berättar mer om det sen. Haha. Hemlighetsful minsann, kostar på mig att vara det just nu;-)
Här kommer lite bilder från dagarna som varit:
I torsdags fikade vi på Starbucks, surprise surprise:-)


 Carmen och Z o jag hamnade på Sip vinbaren, det var kul, vi drack massa vin och had a great time!


Vet inte vad det är med blogg.se men jag blir utslängd när jag försöker lägga upp fler bilder. Jag lägger därför ner för i kväll!!

God Morgon på er!!

Kommentarer

Postat av: Lexi

Hoppas ni har kul=D DU måste uppdatera med en massa bilder sen när du får tid för oss igen=P

2010-02-10 @ 09:26:04
URL: http://alexxxi.blogg.se/
Postat av: Larry Lundgren

Hej Precis som alla bloggare jag har så mycket att göra att jag inte ens kommit ihåg att titta på cessie in seattle. Har inte ens tid nu - mina forskare är produktiva och granskning kommer först - men det är roligt att se att du are having fun och skrivit så mycket. Så någon gång måste jag ta tid att läsa - on the lighter side - eftersom alla dem vetenskapliga manuskript jag läser just nu är on the darker side. You don't want to know.

2010-02-11 @ 09:04:53
URL: http://only-neverinsweden.blogspot.com
Postat av: Cybéle

Jättesnygg design :)

2010-02-20 @ 23:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback