update

Tja, Trogna lasare, hoppas ni mar bra.
Jag har haft en trak-vecka dar jag inte direkt varit pa varldens roligaste humor. Det loste sig dock fint fint, i gar traffade jag Z pa stan. Hon hade inte heller haft en bra borjan pa sin vecka sa vi var pa samma vaglangd kan man saga. Vi satte oss pa Starbucks och gjorde upp planer om ditten och datten, jag tror vi avhandlade alla amnen mellan himmel ocj jord. Sedan nar klockan var tre gick vi till Dragon Fish, en asiatisk restaurang mitt i downtown. Det basta var Happy Hour, sa vi kaka och kaka, Sushi, asiatiska potatisar (?) mm. mm. Nar det var dags att ga hemat sa var vi bode superlyckliga igen. Haha, det ar roligt men det enda som kan fa en pa gott humor ibland ar att hanga med en tjejkompis och fika, ata, snacka blaj eller avhandla viktiga amnen. Friends are IMPORTANT, I tell You!!
I dag har vi antligen fatt andan ur vagnen och skickat i vag datorn for reparation, totalkostnaden blir ca 1400 kr. Jag tror att det kommer landa har igen runt tisdag, onsdag nasta vecka.
Jaja nu ska jag umgas lite med maken, han borjar pa sitt nattskift imorgon, och det haller pa i tva veckor. Efter de tva veckorna ar over kommer min kompis fran Sverige pa besok i Seattle. Det kommer att bli kuuuul!!

Ha det bra vanner... vi hors... hoppas ni far en trevlig fredag och lordag och sondag:-)

Kommentarer

Postat av: Lexi

Thx babe =) Får visa dig den på msn för kan inte ladda upp den på bloggen, Sharbel får ju inte se =P



Vilken tråkig vecka du måste ha haft alltså, usch, men tur att det vände sen=)



Hann aldrig med dig nu på msn så jag hoppas du sover gott!! Kraaam=)

2010-01-25 @ 09:37:39
URL: http://alexxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback