Je suis fatigué

Hej Alla Söta!
Jag sitter på konsulatet denna morgon med tunga ögon och en stor kopp kaffe från Starbucks i ett mörkt kontorsrum. Fråga mig inte varför det är mörkt men jag gillar när det är mörkt, det är lite mysigt. Påminner om när jag brukade jobba på högskolan. Jag kom alltid in tidigt, satt i det mörka rummet, drack kaffe och åt frukost, och kollade igenom mejlen. Myyysigt:-)) Det höll på så tills någon stack in huvet och undrade varför jag inte hade tänt lampan. Haha. Jaa samma sak hände här med för ett litet tag sen. 
Torsdag i dag då och veckorna går så jäkla fort så jag börjar bli nervös. Jag satt och sökte jobb halva dan i går att jag glömde bort att blogga. Jag körde lite multi tasking där ett tag, kolla på TV, söka jobb, sms:a vänner, fixade med håret, lagade mat. Sedan blev kl efter midnatt och jag fick bråttom att gå och sova. 
I dag blir nog en trevligt för att jag ska ut med tjejerna här på kontoret på Happy Hour eller After Work som vi säger i Sverige. 

Update:
Ha det bra så länge. Jag har förresten tänt lampan nu, mysigheten är över och dags att bli serioso. 
Ciao!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback