Lite bildisar;-)

Hoppas allt är bra med er!
Det lallar på som vanligt här i Seattle. Denna vecka har hittills inte visat sitt bästa väder. Jag frös ihjäl igår när jag vandrade ner mot biblan, jag fick jag veta att det hade snöat lite. Jag såg inget av det från där jag satt, men det luktade faktiskt lite snö i luften, om man nu kan säga så (?)
De sa på nyheterna tidigare att det ännu inte är dags för vår. Jaa så det är bara att ta på sig vinterjackan igen and put a smile on:-)
Här följer lite bilder från igår och i dag!
Satt och jobbade sent i går på "Uptown Espresso"  tillsammans med Frida


Utsikt från ett kontorsrum på konsulatet där vi satt och jobbade idag


Visserligen är det kallt just nu men vårtecken finns överallt:-) tog denna i dag när jag vandrade hemåt

Vi hörs snart, ha en trevlig onsdag!

kram på er

Kommentarer

Postat av: Lexi

Nu är du inte lika kaxig längre när det gäller våren va=P Hehe =P Näää skoja, hoppas d blir varmare för er snart =)

2010-03-10 @ 09:34:22
Postat av: Tätortstimotej-Anna

Fikadags snart igen? Går allt som det ska på onsdagens läkarbesök kan jag snart dricka kaffe igen :)

2010-03-14 @ 07:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback