Vårtecken!

Det har varit underbart väder idag. Jag passade på att plåta lite när jag var ute på en powerwalk med maken tidigare. När vi var ute och gick så upptäckte jag alla dessa små vårtecken överallt.
Dessutom hade jag faktiskt min pappa i åtanke när jag tog bilderna. Han tyckte nämligen, över telefon i morse, att jag skulle sluta trakka honom med hur underbart vädret är här, att jag liksom gör det med flit, hehe. Så, pappa dessa bilder är för dig:-) 
Hoppas ni får en fin måndag. Själv ska jag snart kolla på lite TV, sedan blir det sängen och sova!!

Kommentarer

Postat av: Lexi

Hahaha, mhmm lr smått skadad =P



Vad härligt med vår!! (eller snart iafl) =P



Verkar som att du haft en mysig helg ändå =D

2010-03-01 @ 09:24:52
Postat av: Cybéle

Grrr här är det snö & blask :P

2010-03-01 @ 12:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback