Brrrrrr

Hej Boys and Girls!
Gud vad kallt det var ute idag, det var riktig november väder kan man säga, med mycket regn och en sådan där rå kyla som tränger ända in i benen på en. Inte så myyzzzigt med andra ord!
Jobbet var dessutom astrist i dag, jag var fruktansvärt rastlös och tittade på klockan hela tidan. När jag skulle åka hem satt jag fast i trafiken i en halvtimma. Det händer aldrig annars men i dag verkar det vara svårt att ta sig fram vart man än ska. Kanske beror det på regnet? folk kör mer försiktigt? hmm don´t know!
Jag och Elwood hade iallafall planerat att äta ute efter att jag kommit hem från jobbet, men då jag var både blöt (från regnet) och allmänt frusen och smågrining så valde vi att stanna hemma. Och det var ju bra det, för att då kunde Frida komma på besök hos mig. Hon var så gullig och hade köpt blommor och en flaska mousserande vin till mig (för att fira min 1-års dag i USA). Då blev jag så glad! Jag älskar nämligen att fira.. allt:-) Och imorgon, då är det bäst av allt, då ska vi mötas upp för att äta på favoritrestaurangen nere i stan. Jag vet inte vad stället heter men det är något med Mexican !?? Ja, längtar efter dom där gratischipsen med salsasås man får innan maten. Har ni tänkt på att allt gratis oftast smakar extra gott;-)
På väg hem i dag... regningt, blött, och taskig trafik åt alla håll och kanter


Imorgon!!!.... mina chips med salsa sås! I know I am obsessed:)

Kommentarer

Postat av: Lexi

I feel ya, ni kommer ha det tusen ggr roligare om ni träffas i Libanon. Och roligast av allt att Elwood får åka dit eller e han inte sååå sugen på det?



Det där programmet, haha jag vet fan inte om jag ska följa det alltså... det verkar va så uppgjort liksom.

2010-11-10 @ 09:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback