Tårtor gone bad!

Det finns en hemsida som alltid får mig att skratta högt och tårarna att spruta. Det är en kille som har en blogg som heter Cake Wrecks. Bloggen handlar kort och gott om tårtor, men inte vilka tårtor som helst. När man ser de hysteriska bilderna han lägger upp på tårtor (som folk skickar inte från hela USA) så kan man inte annat att skaka på huvet och undra vad folk tänker med egentligen, eller om de ens tänker alls. Nåja, om ni vill få er ett gott skratt så hittar ni bloggen här. Kom ihåg att läsa kommentarerna som han skriver, de är jäkligt roliga!
Här kommer ett litet smakprov på crazy cake wrecks
Ja varför inte fira en skilsmässa med en divorce cake:-)


Haha alltså shit vem är det som beställer en sån här tårta!? 
Jag älskar texten, push push! Tänk om man hade fått en sådan och så står det ens namn på den och så push push... gud jag hade dött av pinsamhet:-)


Ehhhh ok, good luck in China!??? varför står han med en hudfärgad vattenslang (som dessutom för tankarna till något annat) och vad har det med hans eventuella flytt till Kina att göra? 



Det här är ju en klassiker: jag kan bara se framför mig hur killen i mataffären tar emot en order till en tårta där tanten i andra änden av luren säger att hon vill ha "olympic rings" på tårtan och idioten tolkar det bokstavligt... och skriver det på tårtan istället för att måla dit de olympiska ringarna haha!!


Samma här, verkar vara ett pucko on the loose...


jaa vad säger man, stackars brudpar kanske, en ful tårta och jätte felstavning


Den här är ju bara så rolig, återigen har någon tolkat beställaren av tårtan lite väl bokstavligt... ja stackars Susanne hon blev säkert jätteförvirrad när hon fick se tårtan hehe


Hehe vet inte om den kan tolkas som elak eller harmlös?


Visst är de roliga! Vilken gillade ni bäst? Jag gillar den näst sista, den är priceless:-)

Nu ska jag gå och sova, jag är så glad att det är helg imorgon!! Jag har inga direkta planer sådär men hoppas det kanske blir utgång på lördag. Det vore roligt. Jag har dessutom fått roliga nyheter, jag kanske ska få Sverigebesök i vår av en kompis. Jag hoppas hon kommer för att jag behöver lite Sverigebesök känner jag.
Vi hörs på söndag.... now time for bed!!



Kommentarer

Postat av: Lexi

Hahaha klockrena! kommer igår när du skickade dem till mig, det är skitkul haha.

2010-11-12 @ 09:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback