fina fina höstdag!

Jag måste skicka en känga till alla som alltid ska hymla med sina Seattle kunskaper. De kunskaperna brukar oftast sträcka sig till ett påstående och det påståendet är att det alltid regnar här. Inte sant! 
Jo visst regnar det en del på hösten och våren men vi har också så många fina, strålande vackra dagar. I dag var en av dem, temperaturen var behaglig, man kunde gå utan jacka. Himlen var klarblå, och solnedgången bedövande vacker. Oh svårt att beskriva men det är så vackert. I love this city!
Beautiful view! bilden tog jag i dag på väg hem från jobbet - ser ni the Olympic Mountains i bakgrunden?
Annars har jag i dag tagit ett steg närmare magsår på jobbet, hehe, skämt åsido men det är lite stressigt emellanåt på jobbet. Och hur botar man stress, jo man äter chocklad! Beach 2011 here I come!! Det är lugna gatan annars i mitt liv just nu och det är helt fine för mig.
Ha en najsig dag mina snöflingor:-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback