heeej!

Å så tog jag en ofrivilligt bloggpaus... kan man säga:-) Jag försökte förgävas logga in på blogg.se hela kvällen igår men det gick inte alls. Men idag funkar det minsann!!
Hoppas ni har haft det bra och att ni inte fryser för mycket där hemma. Jag fryser iallafall en hel och har kommit in i en sen höst depp:-( ingenting är roligt och jag känner mig stressad för att jag inte hinner göra så mycket om kvällarna. Jag skulle vilja träna, börja med körkortet, laga bra mat, osv osv men jag kommer hem och så softar jag tills det är läggdags. Detta softande i sin tur är ju bara det en ren källa till ångest. Jag antar att tillståndet heter höstdepp och det verkar ju som de flesta är lite höstdeppiga så här års. Men i dag var jag minsann duktig, jag var och handlade massor med grönsaker och bra mat och så lagade vi en god rätt. Men nu sitter jag här och småstressar för jag måste tvätta håret och jag orkar inte torka det och vill inte sova med blött hår haha... vilka I-landsproblem eller hur!?
Igår var jag på mitt första läkarbesök i USA och det var en rolig upplevelse bara det. Min läkare, som också är min makes familjeläkare, är hur skön som helst. Hon var så öppen och personlig och jag gillar det. Det var inte så mycket "vårdcentralen" tant över henne. Hon gjorde lite tester, och vi pratade barn bl.a. Det kändes roligt att få prata om det med på riktigt. Hon sa att jag inte borde vänta längre än 32 år med att få barn, whaaaa!! jag fyller 31 om två veckor hehe. 
Annars, annars... same old kan man nog säga. Det finns prat om att det kommer komma snö uppe i bergen. Det är ju lite olyckligt för att jag och Kate, och Frida har planerat att åka på en roadtrip och sova över nu till helgen. Men dit vi ska finns det stor chans att det kommer bli mycket snö. Detta är ju i sig inget problem men ingenting här är ju set up for snow om man säger så. Så vi kommer iallafall diskutera på fredag hur vi ska göra med vår resa. Jag hoppas vi kommer iväg, jag längtar efter en riktig tjej helg med hotell, god mat, jacuzzi, mys, och gott vin!! 
Ok friends nu måste jag hoppa in i dushen, palla ha fett hår imorgon:-))
vi hööörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback