Hello Pumpkins...

... nu är halloween helgen över och vi tackar och bugar för denna gång. Summa summarum av denna helg kan sammanfattas enligt följande:
1. Jag har utvecklat ett äckel och hat för all godis (förutom chocklad, chocklad kan man aldrig tröttna på!)
2. Jag får också allergiska reaktioner av färgkombinationen orange och svart.
... och där tog min lista slut. Skämt åsidå, Halloween helgen var faktiskt inte så illa. Låt mig ta det från början:
I fredags så tyckte Elwood att jag kunde låna hans polisdräkt. Polisdräkten var faktiskt ganska fin, men den var gjord av något typ av polyester-plast-material och sådant material "andas" ju inte. Inte så fräscht att ha på sig med andra ord, så jag valde att ha på mig skjortan över mina vanliga kläder. 
När jag kom till jobbet, och gick in i köket, så hitta jag mitt livs första kiss-och bajstårta. Ja ni hörde rätt, den såg ut så här:
Tårtan ska föreställa en kattlåda (som inte blivit städad på ett tag). Vår administratör hade fixat denna tårta och han var riktigt nöjd med sin tårta. Jag tog en liten sked och smakade av, det lilla räckte för mig. Den var nämligen suuuupersöt.
Sedan så började mina kollegor droppa in, vissa hade på sig riktigt sköna kostymer. En var utklädd till Geisha och en annan till spindelmannen.
Hittade dessa med i fikarummet; förstår ni nu varför jag är trött på kombinationen orange/svart och sötsliskigt godis?
Efter att vi fotat lite bilder med varandra och haft trevligt en stund var det dags att stänga ner kontoret och åka till Edmonds där vi tillsammans skulle äta lunch på ett Thai ställe. Efter lunchen så besökte vi godisaffären som mina kollegor hade pratat om så länge.
Det var verkligen en jättefin godisaffär som sålde importerat godis från Europa, bl.a. sånt som vi köper i lösvikt i Sverige. Jag köpte dock inget.
Så här snygg var jag i fredags... lite halvroad poserandes med mina handklovar i plast:-)
I Lördags så regnade det hela dagen och vi gjorde ingenting alls. Jag gjorde ett tappert försök att bege mig ut i regnet för att gå ner till stan. Jag gick ut, fällde upp mitt paraply, gick tre meter, vände och gick hem igen. Det fullkomligt öste ner och det var så mörkt och grått. Usch:-( På kvällen tittade vi på Excorsisten (orginalfilmen från 1973). En mycket bra film som jag rekommenderar. En klassiker och riktigt underhållande. Efter den satte vi på "The Social Network (Facebook filmen). Dog av uttråkelse och somnade på soffan. Den filmen är en riktigt pratfilm, de enda de gör är att prata o prata o prata. Se den själva and you will see what I mean.
I Dag söndag åkte jag och Elwood ut till IKEA tillsammans med Frida, hennes man, och Kate. Vi åt svenska köttbullar och shoppade lite småsaker till lyan. 
Avslutar med denna bild från i dag, man kan faktiskt äta en hamburgare och se sexig ut! ;-)
Hehe Vi hörs i veckan vänner! Ha en skön måndag!!!



Kommentarer

Postat av: Lexi

Hehe men då klädde du ut dig lite iafl, d va ju bättre än inget =) Fast shit jag trodde inte dem tog d så allvarligt att denm klädde ut sig på jobbet så extremt hehe?



Förstår om du e trött på all godis o sånt vem hade inte varit d? Haha, själv har jag inte ens känt av att det varit Halloween=S

2010-11-01 @ 09:33:35
Postat av: Lexi

Haha men han ÄLSKAR ju att kolla på film och därför borde han va lite mer pigg liksom men han e alltid trött stackaren=(



Så den filmen va alltså dålig,, hmm, man ska inte se den ya3ne? Hehe.

2010-11-01 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback