Ingen fokus

Hej!
Hoppas allt är bra med er!! Jag sitter här och bombarderar er med mina youtube videos här nedan med bra låtar. Ni har säkert hör dem men det skadar inte att lyssna på dem igen:-)
Eftersom jag inte fick en bra start med mitt bloggande den här veckan så känner jag mig helt ur fokus kan man säga. Så jag tänkte jag lämnar er med detta och återkommer som vanligt tillbaka på söndag med nya tag och ny inspiration!!
Just nu är jag bara så jäkla glad att det är fredag imorgon. I morgon kommer jag träffa brudarna på vårt stamställe, the Mexican place och äta en massa chips med salsasås. Haha... avis är ni nu va!?;-))
vi hörs snart!!

Kommentarer

Postat av: Cybéle

Coolt. :D Riktigt tråkigt att biljetterna va slutsålda bara! :(



See Ya!



Kram!

2010-11-20 @ 11:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback