shoppingrundan som föll platt...

Vi, jag och Kate, bestämde att vi skulle ut och shoppa i dag. Jag är i desperat behov av vardagskläder som man kan ha på jobbet t.ex. Nu är det ju så här att jag hatar att shoppa kläder överhuvudtaget. Och den stora anledningen till det är för att jag inte pallar med folksamlingar, att stå i kö till provrum, klädaffärer som spelar för hög musik etc. etc. Jag ORKAR inte, with all my being, bother... jag vill helst sitta och snacka skit på ett café med vännerna. Mycket roligare! Så summan av kardemumman av dagens shoppingrunda är att jag inte fick med mig ett endaste plagg hem. Men kul hade vi iallafall, jag och Kateski, och fika på Starbucks med tillhörande BS:ing hann vi också med!!
Admiring a pair of shoes at Macy's

Kommentarer

Postat av: Cybéle

Haha ja shoppa kläder är tråkigt! Men det trodde jag aldrig att jag skulle höra från dej ;)

2010-11-08 @ 08:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback