Tidigare i dag

Jag och Kate under Thanksgivingmiddagen
God mat: check
Gott sällskap: check
Känna sig tjock efter maten: check
Mycket skratt: check
Äta chockladtårta, pumpapaj, och äppelpaj: check (därav att jag känner mig fet)
Diskutera djupa ämnen på vägen hem till Seattle: check
Sjunga Happy Birthday för mig: check
Mys i soffan med maken efter vi kommer hem: check (dock är vi väldigt osociala då han är uppslukad av sin iPhone och jag av bloggande) 
Avslutar dagen med en lång varm dusch: check alldeles strax!
Vi hörs på söndag... imorgon blir det shopping på Black Friday och på lördag (min födelsedag) sticker jag och maken till Ocean Shores (vid Stilla Havet) för att sova på ett Spa hotell och fira min födelsedag.

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Postat av: Lexi

Grattis i förskott gumman =)



Åhhh hade älskat att åka runt i USA!! Sa till Sharbel för ett tag sen att ska vi åka till USA så ska vi åka minst 3 veckor för att hinna se en del iafl =)

2010-11-26 @ 09:27:07
Postat av: Cybéle

Grattis sötis :), kolla min blogg^^

2010-11-27 @ 17:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback