En snabbis

Hello friends,
Jag kom precis hem från en liten dejt med tjejerna (Kate och Frida). Vi har inte hunnit ses på ett tag så det blev middag och en massa snack. Efter middagen blev den en långfika på Starbucks. Tanken var att vi skulle komma i väg och se Eat Pray Love filmen, men som vanligt så blev det inget av det. Filmen hade premiär redan innan jag åkte till Sverige och det har redan hunnit gå nästan 2 månader och vi har fortfarande inte kommit väg!!! Jag tror vi helt enkelt får skippa bio planen och se filmen när den kommer ut på DVD. 
Frida och jag sprang in på Sveriges Konsulat en sväng för att hämta upp Kate som jobbar där. Jag jobbade ideellt där tidigare i år med Sweden Week. 
Det bästa med Konsulatets kontor är helt klart utsikten. Tyvärr så kommer hela verksamheten att flytta till nya kontor i Kirkland, utanför Seattle, i slutet på månaden.


Åh jag var bara tvungen att fota det här i morse. Detta mina vänner var nämligen en del av min frukost idag! Ja jag älskar mitt jobb, det är alltid en massa fantastiska "överraskningar" när man kommer in i köket på morgonen. Denna gång hade en kollega, som är tysk, precis kommit hem från Tyskland och tagit med sig en massa godis. Love it!
Nä hörni nu måste jag gå och sova om jag ska orka mig upp imorgon!

Happy Friday förresten!

Kommentarer

Postat av: Lexi

Tack =D Jaa gud ja om det tar tid, men man kommer in i rutiner och får det att flyta på till slut ändå =)



Vem av er vill mest ha hund?

2010-10-11 @ 09:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback