Surprise B-day!

Nu har jag kommit hem, käkat och diskat så nu är det väl ändå dags för lite bloggande!
Jag har haft en rolig helg men nu är ju veckan i full gång igen och det har ju sin charm det med. Men nu över till helgen, eller snarare lördagen för då fyllde min vän Frida år och vi överraskade henne på kvällen. Frida trodde nämligen att hon skulle ut och äta middag med sin mamma, svärmor, och hennes man Tobbe. Det hon inte visste var att Tobbe hade ordnat så att alla hennes vänner satt till bords i restaurangen, så när hon klev in på restaurangen så blev hon ju minst sagt lite chockad. Haha, gud ja det var riktigt roligt! Det här med överraskningsfester är riktigt kul.
Vi åt middag på ett ställe som ligger vid vattnet i downtown - The Seafood Grill. Efter maten så hängde vi lite i restaurangbaren och drack drinkar. Vi fortsatte kvällen på Twist, en nattklubb i Belltown. All in all var det en super duper kväll!
Jag på middan
Haha älskar när man tar kort och ingen tittar...
Kate, Fridas mamma på besök från Sverige, Frida, Tobbe, och maken min.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback