Vårt nya soffbord!

Vi fick äntligen hem nya soffbordet i dag och jag är mycket nöjd! Den är fin och jag har stora planer för hur den ska smyckas. Det får nog bli en liten tripp till IKEA i helgen. 
Min inspiration till  bordet hämtade jag från tidningen Pottery Barn. Jag gillade egentligen hela stilen på vardagsrummet då den är väldigt romantisk. På lördag tänkte jag åka och köpa en liknande ljustake (heter den så?) som ni ser på bilden. Har för mig att IKEA kan ha sådana liknande. 
Detta är bordet som vi har köpt 
Visst är den praktisk? Min man har ju problemet att han gillar att lägga alla sina saker på soffbordet och jag hatar när det ligger grejer i vägen som t.ex. dator, datorsladd, mobilsladd, papper, tidning, böcker och 102 fjärrkontroller typ... nu är det slut med allt sånt då vi både kan ha dem nära till hands med ändå gömda.
Bröllopsvideon får också plats hehe

Imorgon är det äntligen fredag och jag har inga direkta planer för helgen förutom att shoppa på IKEA och fira en en god vän som fyller år. Vi hörs igen på Måndag!!

Kommentarer

Postat av: Cybéle

Haha du låter som mamma! (Det där med att massa saker ligger på bordet) :P



Bordet va fint (=



2010-10-15 @ 08:54:50
Postat av: Cybéle

Haha du låter som mamma! (Det där med att massa saker ligger på bordet) :P



Bordet va fint (=



2010-10-15 @ 08:54:50
Postat av: Lexi

Niceeeee Cessie =) Mabrouk =)

2010-10-18 @ 10:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback