Hola!

Jag har fortfarande inte kopt nagon adapter till min dator sa jag far jobba pa Elwoods dator istallet, en dator som saknar de tre sista svenska bokstaverna:-) Naja det far duga anda!

Nu ar det redan onsdag kvall och utanfor har solen precis gatt ner. Jag har inte gjort sa mycket dessa dagar forutom att diska och plocka undan har hemma och tvatta kanns det som. Det var faktiskt mycket renare hemma nar Karla var bodde har, detta far mig att tanka att varje kvinna behover en till kvinna i sitt hushall, och inte en man... ahh dessa man alltsa!:-)

Jag tankte slanga upp lite fler bilder fran nar Karla var har
Har star K utanfor den allra forsta Starbucks nagonsin! Ni vet val att Starbucks foddes i Seattle och har finns det Starbucks i precis varje horn och kant.. tom. inne pa kopcentrum hittar du en. Dagen efter hennes ankomst sa gick  vi ner till Pike Place Market, detta ar ett maste om man kommer hit pa besok.


Har har ni ingangen till Pike Place Market; om ni kollat en del pa Greys Anatomy sa har ni sakert satt denna bild. Har ligger en stor marknad med farsk fisk bl.a. en hel massa turister och utsikt over vattnet. Karla tog denna bild i fredags da vadret var ursuselt minst sagt, det regnade namligen nonstop hela dan


Tog denna bild hos Frida i Kirkland, dar vi hangde hela torsdagen. Svar ar inte hennes lilla chiuaua varldens sotaste! Jag vill bara ata upp han, gulleplutt!!


Har sitter vi och fikar i Kirkland


I lordags pa klubben Pink.. en superrolig utekvall som vi nog sent kommer glomma:-)

I fredags for tva veckor sedan, nar vadret var soligt och fint. Det var den sistaaa soldagen vi hade, sedan dess har det regnat nonstop:-((


Converse baby! eller kanske bara dalig fantasi nat det galler val av skor:-) Gissa vilka som ar mina haha


Seattle downtown fran spejjan aka Space Needle!

Kommentarer

Postat av: Lexi

Men vilken söööööööt vovve!! Vad heter han/hon?



Härliga bilder för övrigt! Kunde inte låta bli att undrar varför mannen i bakgrunden kollar in i kameran när du fotar din kompis utanför starbucks?? haha



kram

2011-04-07 @ 10:01:51
Postat av: Lexi

Hehe fint namn =) mäktigt =P Visst e d svårt att stava till chihuahuor, många h'n, hehe.



Haha väldigt dramatisk mening ellerhur, d roliga e att folk kommer tro att jag syftar på mig, haha. D har faktiskt inte med mig att göra, utan fick höra nåt igår som chockade mig, haha.



Kram

2011-04-08 @ 09:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback