lite ljusare, lite smalare...

Hittade den här bilden på min brors Facebook; jag var 23 år och var i Libanon med familjen. På bilden så har vi min kära kusin Bachir som bor med sin familj i Kanada.
Jag hade tidigare detta år gott till frissan med en bild av Jennifer Lopez och bett om att få samma hårstil och färg som henne. Slutresultatet av min J.LO period ser ni ovan.. lite ljusare än mitt vanliga jag. Jag hade håret så ett tag ända tills jag flyttade till Spanien sensommaren 2004. Då hade jag tröttnat på att färga utväxt och betala en massa för det... from där och då så tonar jag det supermörkt i stället... lättare och skonsammare för plånboken:-)
Förresten jag slås av hur jäkla smal jag var också.. shit inga lovehandles så långt ögat kan nå!

Kommentarer

Postat av: Lexi

Hehe en walking closet är ändå en walking closet, hur olyxig lr lyxig den än är =P



Du har rätt jag måste faktiskt göra så, man måste ju ha lite bilder eller album hemma, inte bara på datorn fan.



Jaaa angående min sladd, så irriterande! Ännu värre att man fick punga ut 500 spänn för en universal sladd där man fick typ 7-8 olika stycken varav endast en passar ens dator, ganska onödigt att man inte kan bara köpa till just det man behöver utan måste köpa allt!

Skitsamma bara den funkar haha.



Du va riktigt smal på den bilden alltså! Men ska jag va ärlig så är du tusen ggr finare nu med former! Du va föööööööör smal! Och mycket snyggare i mörkt för den delen! Åhh nu blir jag sugen på att bli mörk! NU NU NU! Haha men ska nog vänta lite.

2011-04-28 @ 09:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback