galen lördag

Tja! Åhh vilken rolig helg jag har haft! och en är den inte över; imorgon är en röd dag och det innebär såklart att det inte blir något jobb för mig. Så jag kan softa och ta det lugnt hela kvällen och imorgon:-)
Men nu till helgen, jaa vad ska man säga, vad vore livet utan världens roligaste vänner som verkligen förgyller tillvaron här i Seattle!!
I lördags så for vi till BOKA för att äta middag (den efterlängtade hamburgertallriken) och dricka lite gott. Vi var sammanlagt 12 pers, alla svenskar utan min man, fast han är hederssvensk i den sk. "svenskklubben" hahaha:-))
Eftersom vi inte fick plats alla på samma bord så delade vi upp borden i ett tjejbord och killbord. Det tyckte jag var en jättebra idé; för ni kan ju tänka er hus diskussionerna går till med alla dessa tjejer när de fått i sig lite alkohol!! Det var galet kul och mycket skratt i allafall.
Vi gick sedan vidare till Cow Girls som är en slags nattklubb som påminner om Coyote Ugly. Kommer ni ihåg den filmen, när tjejerna står och dansar på baren. Pa Cow girls är det precis samma sak, lättklädda brudar står och dansar och serverar drinkar till superbra musik. Det var sånt ös där inne och vi dansade med och tog ett par shots. Vid ett tillfälle ville de att jag skulle gå upp på en sån där mekanisk tjur, haha aldrig i livet, gud vad pinsamt.. jag e så mesig så jag skulle ramla av den på en gång.
Efter det blev det hemgång (klubbarna här stänger kl 2) och de bokstavligt talat slänger ut en när tiden är inne, sååå himla tråkigt!
Lite bilder från lördagen:
Hela "svennegänget" Kates vännina på besök från Sverige, Annas syster på besök från Sverige, och såklart jag,
Frida, Anna, och Kate:-)
Grabbarna i bordet bredvid
Jag skojar inte, det ni ser är jordens godaste hamburgertallrik... och pommes fritten är to die for!!
I love my girls!

Kommentarer

Postat av: Lexi

Va roligt det lät! Haha en sån tjur håller man sig inte så länge på, speciellt inte efter några drinkar =P

2011-02-21 @ 09:46:44
Postat av: Elise

Åh vad kul, skönt med röd dag med:) varför är det röd dag då? det är det definitivt inte här haha, skola och jobb all day:D

2011-02-21 @ 13:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback