mat snart

Det är kväll och jag väntar på min man som är i skolan och slutar om en halvtimma. När han kommer hem ska han få sig en liten överraskning! Vi pratade och bestämde att vi ska fira alla hjärtans dag imorgon (tisdag) eftersom han är upptagen i kväll. Men seriously, gud vad tråkigt! Det är ju bara alla hjärtans dag en gång per år så då tycker jag faktiskt att jag får lov och fixa något. Så efter jobbet gick jag och handla lite mat, ska göra Ceasar Sallad med Tigerräkor, och till efterätt har jag köpt hans favoritdessert. Jag har även köpt ett fint kort och tulpaner (rosorna är sjukt dyra och jag är snål) hehehe. Nä nu ska jag hoppa in i duschen innan han kommer hem...
Förresten det har fullkomligt öst ner regn hela dagen i dag. Jag hade så himla roligt åt situationen på vägen hem från jobbet, mitt fina paraply, som jar har använt endast 1 gång, blåste nästan av. Och jag fick lov att gå emot blåsten för att den inte skulle gå sönder helt. Och det hela var ju en aningens komiskt eftersom det liksom är såå typiskt Seattle. Jag älskar den här staden när det öser, jag tror att vi alla kommer närmare varandra i det här vansinnet som uppstår när det regnar.
duschen var det ja....

Kommentarer

Postat av: Lexi

(rosorna är sjukt dyra och jag är snål)



Haha du e bäst alltså! Det är faktiskt inte viktigt att det ska va rosor, alla gillar ju inte rosor heller. E blev säkert jätteglad för allt du gjorde =)



Vi gjorde inte värsta grejen faktiskt, jag lagade mat, vi drack lite vin, åt, sen hade jag gjort fruktsallad och det va meningen att vi skulle öppna en flaska vitt vin men båda va heeeeeelt slut så vi däckade vid tio.



Hade köpt parfymen one million till honom (paco rabanne) så han blev jätteglad för den. Min present har inte kommit än, det va strul med leveransen, men jag e väääääääääldigt nyfiken på vad det är, haha.

2011-02-15 @ 09:33:25
Postat av: Cybéle

Vilken romantisk & gullig fru Elwood har (;

2011-02-15 @ 12:08:43
Postat av: Elise

Hahahahaha du är så söt:D vilken söt fru som planerar en överraskning, han blev säkert jätteglad:D Äh, tulpaner, rosor, tanken som räknas ju:D

Min dag var mysig, men vi gör sånt varje dag, förutom köper presenter, han fick en bukett rosor, en bukett med blandade blommor och 2 par byxor:) han blev glad:D

2011-02-15 @ 20:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback