Tisdag kväll!!

Ligger i sängen och ska sova alldeles strax! Har haft fullt upp hela dagen med lite allt möjligt. Tränade i morse, jobbade, och sedan möta upp Anna för lite vin och snacks hemma hos mig. Nu är jag helt slut. Jag tänkte köra ett konditionspass i morgon innan jobbet. Ser fram mot det, eller egentligen ser jag mest fram mot att vara klar med själva träningen och vara nyduschad. Det är så skönt:-))
Jag uppdaterar mer imorgon, gotta get som ZZZZZZzzzZZZzzzzzz
Party party... eller sleep sleep snarare:-)

Kommentarer

Postat av: Lexi

Haha jaaa men jag måste säga att den ser så äkta ut!! När jag såg bilden, innan jag hann läsa texten tänkte jag whaaaaat, har hon hunnit med Miss Usa också! Haha, men det stämde som sagt inte riktigt med glasögonen på =P



Här e allt bra! Längtar till sommaren dock =)



Kraaaaaaam

2011-02-02 @ 09:44:19
Postat av: Elise

Gud vad duktig du är som tränar på morgonen. JAg är så långt ifrån morgonmänniska man kan komma så jag ksulle aldrig gå dit då, but i wish:)

Vad snabbt det gick, planerade ni ett bröllop på några månader?:) Starkt:D Vart gifte ni er då?

Jo jag har med tänkt så, att man kan låna och sen betala tillbaka med dom pengar man får på bröllopet, men han vägrar, han vill ha ett drömbröllop som vi betalar för direkt:) Och sen är det så att i libanon måste du typ boka ett år i förväg, då måste man betala massa redan då.



Vi kommer från achrafieh båda 2, eller våra föräldrar, men vi är födda i sverige. Vi vill gifta oss där för båda har varit på bröllop i sverige och bröllop där nere, det går inte ens att jämföra, det är så fint där nere:)

2011-02-02 @ 11:47:37
Postat av: Cybéle

Har ni bara reklam på TV ;)??



Men vi har en ny kanal Tv11, där visar dem bra filmer (:.& program så flytta hit istället ;D



Hihi tack sötis^^

2011-02-02 @ 12:52:38
Postat av: Elise

Jaa, verkligen supermysigt. Jag gillade jano jättemkt faktiskt. Ja du får ta och pallra dig hit isåfall:)

skönt att någon annan planerar allt åt en, det låter som en grej i min smak haha:)

Jaa ska verkligen bli kul att åka ner igen, vi åker ner jämt också, Alltid lika kul, skönt att ha semester lixom, men libanon har ju sina nackdelar också, som att ALLA röker överallt, det är ganska äckligt. För att inte tala om insekterna, haha. Men fördelarna väger ju såklart upp. Du får åka ner med mannen snart;)

2011-02-02 @ 22:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback