Vårkänslor

Vilken härlig dag vi har haft i Seattle i dag! Det kändes som vår, i allafall en lite stund. Igår (lördag) var det storm och det regnade massor. Detta är givetvis väldigt typiskt då det ALLTID verkar regna på lördagar då jag har planerat utgång. Eftersom det regnar kan jag inte kan locka håret eller ta på mig ömtåliga skor eftersom man riskerar att sköljas bort och håret att bli platt:-(((
Helgen har varit superb och detta trots att min man har varit bortrest sedan fredagskväll ( han kom precis hem nu söndag kväll). I går hängde jag och Kate på Mexico och det var treeevligt!
I dag sken solen och det var så underbart! Vi, jag Kate och Frida, åkte till Madison Park och hängde där en stund. Vi åt på ännu en Mexicansk restaurang... vi är lite addicted to say the least! Efter det köpte vi oss en glass och sedan hem.
Jag sitter nu och kollar på the Grammys live... en av fördelarna med att bo på västkusten är att man kan följa alla galor direkt. Just nu intervjuas Rihanna och hennes klänning ser förjävlig ut!! Vet inte riktigt vad hon har hittat den men den är ful.. vad tycker ni? Jag antar att ni vaknar upp till nyheterna om the Grammys om några timmar.
Jobb i morgon och sen hem... vi firar Valentines på tisdag då mannen går i skolan sent imorgon...
Här kommer lite bilder:
Kolla vad härligt! Bilden tagen från vårt sovrumsfönster... och solen lyser!!
Lördag: Mexico Part 1 :-)
Jag och söta Kate!
ICactus - världens godaste Mexico mat!! Eller ahhh kanske inte världens godaste men den bästa vi testat hittills i Seattle!!
Glad Alla Hjärtans Dag!!!!
Mina Kära Läsare

Kommentarer

Postat av: Lexi

Härligt mev vårkänslor!! =) Glad Alla Hjärtans Dag på dig med =)

Kraaaaam

2011-02-14 @ 09:49:52
Postat av: Elise

Skönt att du haft en kul helg, det var inte så farligt att mannen åkte iväg:)

Va skönt det ser ut att inte ha på sig vinterjacka, mössa halsduk, vantar, kängor och ändå frysa..:)

Ja ellerhur, lesson learned, aldrig mer lyssna på en man haha.

Idag ska vi inte göra nåt spec, båda jobbar ganska mkt, jag gissar på att jag får blommor:) ska själv köpa blommor och något annat på väg hem, sen har han lovat mig sin goda pasta jag skrev om för ett par veckor sen :) brutal, sen bara lite myspys. Hur ska ni fira valentines day?:)

2011-02-14 @ 11:11:18
Postat av: Cybéle

Jag kolla oxå på det men somnade när det va en 1 tim kvar av galan^^ du har tur du som får se den tidigt på kvällen.Grr!

2011-02-14 @ 11:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback