En tisdag som känns som måndag

Min dag började med att jag var duktig och faktiskt gick till mitt pass på gymmet klockan 6 på morgonen. Min PT gör det hela lite roligare för han är en ganska speciellt liten typ. Men han fick mig att träna hårt och nu har jag ont i kroppen av träningsvärk. Ska försöka ta mig upp till träning tidigt 2 ggr på vardagarna. Det borde jag palla med hoppas jag!
Sedan blev det att åka till jobbet och där var allt som vanligt. Min chef hade lämnat tre högar med saker att fixa och göra innan veckans slut. Gaaaah!! det är så jobbet när dagarna börjar med att jag stressar upp mig. Jag får typ dricka två koppar kaffe, och ta det lugnt en stund innan jag börjar beta av allt. Och då brukar det kännas lite lugnare.
Kom hem sen på kvällen och fixade med middag och matlåda till mig och the hubby. Han är så duktig min man, han har börjat läsa på högskolan på kvällarna. Jag är riktigt stolt över honom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback