frukost på starbucks

Hej hej, klockan är snart tre på eftermiddagen och jag ligger i sängen och tar det lite lugnt. Sista dagen på semestern och det känns helt ok! Imorgon sätter allt i gång igen med pendlande och allt. Och det värsta av allt, min PT bokade in ett gympass imorgon klockan 6 på morgonen!! Hur ska det gå? Jag har varit på väg att ställa in tusen gånger men antigen så övertalar jag mig själv att inte göra det eller så gör någon annan det.
Anyway, jag var uppe med tuppen i dag, fixade mig och var på stan klockan 10 på morgonen för att äta frukost med Tammy (ni hittar hennes blogg här). Eftersom vi inte hittade ett frukostställe i stan så gick vi till Columbia Tower och åt frulle på Starbucks där  stället. Och eftersom vi både har skärt ner på kolhyderaterna så hade vi inte så mycket att välja mellan, så det fick bli musli, en god yoghurt, och en massa goda bär, och kaffe såklart!!
Efteråt blev det en kort sväng in till H&M för lite shopping och sen vidare hemåt.
Tammy tidigare i dag...
.. jordens sämsta bild på mig, men ja ni ser ju att det är jag:-)

Kommentarer

Postat av: Helena

Columbia Tower - Sooo nice! :-) Önskar jag kunde varit med och ätit lite yoghurt och druckit kaffe mer er :-) Jag får nog lov att flytta till Seattle snart.. och btw, Tammy ser ju ut lite som jag gjorde när jag var blond :-)

2011-01-04 @ 09:41:09
Postat av: Sharonlwj1004

Thanks, keep up the good work.

2011-08-04 @ 10:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback