mör

I dag när jag var på väg hem från bussen så insåg jag till min stora förvåning att det fortfarande var ljust ute. Klockan var runt 18 och jag gick med superlätta steg hemåt. På vägen passerade jag en massa personer som var på väg till gymmet. Jag blev inspirerad och kände att jag med skulle gå. Jag har aldrig varit och tränat på kvällen innan, jag går ju som bekant alltid kl 6 på morgonen. Låt oss säga så här, jag förstår varför! Jag tyckte i och för sig att det var trevligt att vara där men inte lika speciellt och trevligt som på morgonen. På morgonen känns hela gymmet som mitt eget och jag slipper trängas med folk till höger och vänster. I dag var det en massa tjejer som precis hade blivit klara med ett pass och de var f n överallt, när jag skulle till konditionsmaskinerna var nästan varenda en upptagen och så vidare.
Jag körde armar, bröst och rygg i dag. F n vad mör jag kände mig efter träningen! Elwood mötte upp mig vid gymmet efteråt och vi gick och käkade Gyro.
Jag hade tänkt att blogga om Kambocha i dag, men jag tänkte jag sparar det till imorgon!
vi hörs då! ciaooo

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback