St Patricks Day och lite mingel

Tjaloo!
I dag är det St Patricks Day! Det innebär.. hmm vänta lite nu, jag vet faktiskt inte vad det innebär mer än att vi firar något irländskt och att man ska klä sig i grönt denna dag. På jobbet så var mina kollegor på mig för att jag inte bar grönt. Jag å andra sidan hade helt glömt bort det där med att klä sig grönt. Det slutade i allafall med att jag fick en liten grön blomma som jag fick bära. Bara för att det är St. Pats day. Men som sagt, alla bar gröna kläder.
Efter jobbet åkte jag ner till stan och mötte upp med min vän Anna och tillsammans gick vi på ett mingelevent för jobbsökare som har anordnats av Linkedin Seattle. Det var helt ok, vi pratade med rekryterar och jobbsökare och hann även med att ta oss ett glas vin. Vinet var svindyrt och serverades i platsglas.. mycket lyxigt:-)
Ja då var denna dagen till ända! I morgon jobbar jag halvdag, sedan bär det iväg till tandläkaren kl 15 för att fixa 5 små hål innan de blir för stora.
Happy Friday på er alla!!!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Hade ocksa halvdag idag... slutade 2pm..gott!! :) Kanns som det ar sommar idag vilket gor det annu skonare att sluta tidigt! :)



Men visst...haha, Gerts varld ar ju sa daligt att det lite roligt.. och inte kan man slita sig! lol



Yes, min pojkvan ar fran Chile... och yupp, dumma visumregler som satter stop for mig att folja med..:( Lamnar jag landet far jag inte komma in igen... lite surt! menmen, blir andring pa det snart!



Hoppas du far en skon helg! :)

Kram!!



2011-03-18 @ 20:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback