Tja!

Ledig från jobbet i dag och det är såå skönt! Passade på att sova länge i morse och sedan åt jag och Karla frukost och passade på att umgås. Dessa två dagar som passerat har varit riktigt hektiska för mig eftersom jag jobbat heöa dagen, kommit tillbaka till 18 i stan och sen vidare till att göra en massa på kvällarna. Jag har verkligen inte haft någon tid att ens öppna datorn. Vilken tur att jag har min Iphone att uppdatera mig om allt som händer och inte händer.
Dagens plan går ut på att vi blir hämtade av Anna och så åker vi tillsammans till Kirkland, som ligger utanför Seattle, för att hälsa på Frida och Kate. Vi ska hinna med att gå till örnparken, gulla med Fridas underbara små chihuaor (hur stavas det haha??) Och såklart äta på vår allraste favvo restaurang Cactus!! Det lär bli en riktigt bra dag känner jag!!
Jag lämnar er med lite bilder som vi har tagit dessa dagar som kompensation för dåligt bloggande! Karla åker på söndag så jag hoppas vara back on track efter det!!
Lördag; på förfesten hemma hos Anna och Per i Belltown
Anna, jag, Karla, Kate och Per; står runt köket och dricker mojitos!
Hot girls in the city;-) med på bilden i blått är även min svägerska Ali som var den enda Amerikanen på festen!!
En sista shot; mango sour all the way from Chile!
Karla skjuter med pistol på Elwoods föräldrars hem... jag har fortfarande inte vågat mig på att skjuta. Bör nog avhålla mig från det med för när hon började skjuta så skrek jag till och gömde mig hahaha mes jag vet:-))
Det har regnat och regnat efter helgen... skitväder minst sagt! Det verkar drabba alla mina Sverigebesök.. ett råd ifall ni planerar att hälsa på; kom i juli/augist om ni inte vill få depression av allt regn och moln. I dag lyser solen dock så man får väl vara tacksam för det;-))
Vi hörs snart!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback