En såndär dag!

Har ni med sådana dagar som börjar dåligt redan i sömnen? Jag drömde arga drömmar (mardrömmar?) om maken hela natten. Jag kommer faktiskt inte i håg vad de handlade om bara att jag var sur irriterad när jag vaknade i morse. Jag vet inte vad det var jag störde mig på men vi kan säga såhär jag har varit extremt oresonlig och bitchig hela dan, speciellt på min man.
Dessutom är det en jävlig Seattle dag i dag. Det regnar och är svinkallt, det känns ungefär som novembermånad km och knackade på dörren för ett besök så här nästan i mitten på maj. Jag vet inte vad det är som har hänt med vädret men i går vad det jättefint och solen sken, men i dag.... det har regnat non stop!
Jag kände mig störig på jobbet och längtade till klockan 17 hela dan så jag kunde åka hem. Satt fast i trafiken i vad som kändes som en evighet bara för att det spöregnade och ingen kan köra bil i regn i den här staden.
Jaja nog om klagandet.. imorgon är min sista arbetsdagen för den här veckan, ska bli såå skönt med långhelg. På fredag sticker jag och tjejerna till Kanada. Det ser jag fram mot.
Ok that was that... lika bra att checka ut innan jag tråkar ihjäl er:-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback