wihooooo

What a day!! Eller låt mig rephrase, what a week! Shit, haha.. men det har varit en bra vecka där jag har utmanat mig själv och det känns jättebra. Jag hade ett mycket viktigt samtal med min chef tidigare i veckan. Jag tog initiativ till samtalet och efteråt kändes allt så mycket bättre. I dag hade jag min 6-månaders review. Då sitter man tillsammans med stor- och mellanchefen och pratar om allt som man har gjort och lärt sig under den tiden man jobbat. Jag var såklart supernervös hela dagen och kunde knappt koncentrera mig på något. Men mötet gick jättebra, jag fick bra reviews av mina chefer och jag lyckades även löneförhandla!! Wiihooooo:-)) Happy day helt enkelt.. men också tröttsam, man blir ju helt slut efter en sådan dag.
Annars har veckan varit helt vanlig. Jag och maken letar lägenhet lite smått runt omkring oss och försöker komma fram till om vi ska hyra en trea eller en tvåa. Det är lite svårt det här för allt är så dyrt!!
I går under arbetstid for vi i väg hela företaget för att spela Whirley Ball. Det gå ut på att man delar upp sig i lag och åker bilar och så försöker man fånga en boll med ett racket och man sen ska försöka skjuta i mål. Haha, jaa det var väl helt ok.. höll på att garva i hjäl mig där ett tag, blev påkörd från alla håll och jag åkte runt med bilen men blev illamående efter ett tag eftersom jag har lätt att bli åksjuk.
I dag är det Cinco De Mayo (en Mexikansk helgdag... tror jag) och det måste ju såklart firas med Mexican food och dricka!! Jag tvingade maken ut på en Mexicansk restaurang på Queen Anne (jag är superberoende av deras mat). Jag hade hoppats dricka en Corona eller en Margarita men de hade tydligen bytt ägare på restauragen och de hade inget alkohollicens, de nya ägarna:-( skittråkigt för stämningen där var ju inte så rolig som den säkert var på andra ställen. Men maten var i allafall god.
Jag i dag...
mmmm Mexican; fajitas med tigerräkor!
Det hade varit gått med en Corona denna dag men de får inte servera.. jag tog denna bild för ett tag sedan men i dag hade de tagit bort bilden. Man vill ju inte missleda folk kanske!?

Kommentarer

Postat av: Lexi

Haha din lyckost jag känner mig som en klump i jeans =P



2011-05-06 @ 09:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback